I4S Sp. z o.o.
Pałecznica Kolonia 1C
21-104 Niedźwiada
NIP: 946-270-07-13
Nr rachunku bankowego:
mbank 80 1140 2004 0000 3102 8050 8809
- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia.
Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. - Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio 1-30 dni roboczych, w zależności od dostępności produktu.
- Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia w przeciągu 3 dni roboczych.
- Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego firmą kurierską.
- Przewidywany czas dostawy 3-5 dni robocze.
- W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając poniższą formę płatności:
- przelew bankowy na konto sklepu
- płatność przelewem online za pomocą bramki płatności dotpay.pl - Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost, GLS, UPS.
- Koszt dostawy.
Przy zamówieniu do 1000zł koszty pokrywa Kupujący - 20zł.
Powyżej kwoty 1000zł koszt dostawy pokrywa Sprzedający
- W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami)
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym CONICO są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) a ich administratorem jest I4S Sebastian Rzepa ( więcej : Polityka Prywatności). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
- Zwrot towaru.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru bez kosztów transportu. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
Produkty z działu Manufaktura, są produktami rękodzielniczymi i produkowane są na zamówienie.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta pkt 3 art. 38, mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Zwrot tych produktów nie przysługuje.
- Koszt odesłania.
Koszt wysyłki przy zwrocie towaru pokrywa kupujący i nie podlega zwrotowi.
- Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go z załączonym formularzem reklamacyjnym po kontakcie ze sprzedającym. Zapakowany w oryginalne pudełko, lub pudełko zastępcze wraz z kartą gwarancyjną i załączonym formularzem reklamacyjnym.
Sklep w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia zajmie się rozpatrzeniem reklamacji. W przypadku konieczności dokonania dodatkowych wyjaśnień termin ten wydłuża się o czas trwania wyjaśnień.
- Koszt wysyłki reklamacji w jedną stronę pokrywa kupujący.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę/paragon oraz opis przyczyny reklamacji.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. - Wszystkie sprzedawane przez sklep produkty posiadają gwarancję producenta, która jest dołączona do produktu.
- Serwis produktu odbywa się bezpośrednio u producenta towarów którego dane widnieją na karcie gwarancyjnej wraz z warunkami gwarancji.
- Na wszystkie zakupione produkty w sklepie wystawiany jest paragon lub faktura Vat.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.07.2022r.